13 stycken

13 stycken stickmarkörer blev det igår. Inte helt illa men det kunde bli fler. Sen blev det även stickat en del. Har nu gjort 3/4 av min sommarstickning. har gott hopp om att sticka klart den idag. Har inte riktigt bestämt mig för hur den skall se ut i slutenden. Men det kommer nog lösa sig =) Spännande =)

Ser just nu på bordtennisen. Det ser inte bra ut för Jörgen Persson men heja Sverige =) Detta settet leder han så det är så kul =) heja heja

Det verkar inte vara något roligt på tv i kväll. Får se om jag kan hitta något i DVD hyllan som vi kan se på. Sticka famför en tvn med filt och en kopp te det är mysigt. Speciellt nu när det ösregnar ute =)

Kommentarer
Postat av: Bente

Visst är det mysigt inomhus men fy f-n vad det regnar. Säljer du stickmarkörer ? Jag skulle behöva några fler i såfall

2008-08-23 @ 17:47:43
URL: http://stickigt.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0