Vidgade vyer

När jag klagade igår på att jag inte hade några besökare menade jag att antalet unika beseökare hade minskat. Far kom då med idén om att jag skall vidga mina vyer och skriva om mer än stickning. Frågan är då vad skulle jag mer skriva om *funderar*

Snart är det den 25:e. Det är då sista dagen att anmäla sig till Knitmores mixed matched byte. Vill gärna vara med men har inte orkat tänka ut svar på frågorna. Mor är med och har skrivit duktiga svar på sina frågor.

Håller fortfarande på med mitt sista hemlispaket. Det borde skickas senast i helgen men jag vet inte vad jag mer skall stoppa i det än vad det finns. Tips på innehåll tages tacksamt emot =)

Idag är det full dag
8-12 jobb
12-13 möte med j och r
13-14 uppsats intrevju
14-15 snack med j och r
16-18 träning
18,30-20,30 middag med prins och B

I morgon är det en lika fylld dag
8-12 jobb
13-16 hlr på andra jobbet
16-18 träning
19 ev unga mödrar
20 spårlöst
21 forbrytelsen

kommer vara helt död till helgen =) och på fredag är det ostprovning, på lördag städning, tvätt och träning. På söndag kommer M hit och eventuellt föräldrarna. Sen börjar veckan om igen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0