Trött/ Sleepy

Nu är jag trött. Har varit igång hela dagen och kom hem nu för 5 minuter sedan. Ska om två ögonblick hoppa i sängen. Så skönt det kommer bli.

Måste fundera på vad jag ska ha med mig ut till Hven. Det är svårt. Det rör sig bara om en natt men då man inte vet hur vädret blir så krävs det en del planering.

Har fått kommentar från min hemlis. Paket är på väg. Spännande =) Hon är oxå nyfiken på att spinna. Bonnmoran tipsade om spinnspiration. Får kolla upp det. Kanske önska sig det i födelsedagspresent. Det och färg för att färga själv.

Now am I tired. I have been doing things al day and get hom for about 5 minutes ago. I will in aboiut 2 secnds go to bed. It will be nice.

I have to figure out what things that I will bring to Hven. It is only one nigth but I do not know about the weather so I need to do some planning.

I have got a comment from my "hemlis". She has send the last package. Nice. She is also interesting in maby do some spinning. Bonnmoran has told me that I can look at spinspiration. Has to look there later. Maybe I can wish for it for my borthday. That and color to make my own yarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0