Tack Sonja, Bonnmoran och alla andra som tittar in!

Tack för kommentaren =) Den var snäll och uppmuntrande. Ska för övrigt försöka uppdatera något oftare sedan när jag får tillgång till en dator på jobbet =)

Har skrivit en del på uppsatsen och mer skall det bli. Känner mig så duktig =) Intervju i morgon

Boken som jag läser nu ur akademibokhandelns bokklubb är så bra. hade förstinte tänkt att lsa den än. tänkte spara den och läsa den om jag hinner men hittade en recension om den så jag tog den ändå. Tror den heter den trettonde historien. rekommenderas

det blev ett varv på muddarna idag. inte mycket men alltid något. kan nu säga at jag gjort mer än hälften av den andra *tihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0