Storleken har betydelse

Storleken har ingen betydelse heter de i de felsta fallen men när man stickar har storleken en del betydelse. Detta gör att jag nu har införskaffat en "kolla storleken på dina stickor mått". Har ingen aning om vad det heter egentligen men det kommer nog fram förr eller senare =) Jag fick i allafall det jag ville ha när jag var och handlade och de tär ju det om är huvudsaken heller hur =)

Var inne på sländan och tittade. Letade efter innehåll till mitt hemlispaket. Vad det blev säger jag inte *tihi* Har nu let mer än garn och skicka. Vet en sak till som jag ska gå och handla. Sen vet jag inte om det kommer bli något mer eller om det skall räcka. Har ett par dagar till på mig att tänka.

Har nu den senaste timmen skrivit mer på min uppsats än vad jag har gjort de senaste dagarna. Har inte hittat någon motivation då jag har suttit där hemma. Finns alltid en massa annat att göra. Och det är inte bra. Har 30 minuter till på mig innan jag måste gå och träna. tror att jag kommer att komma en bit till under tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0