Seduction Socks

Det är majmönstret till strumpklubben. Det verkar inte alls vara svårt så de skall jag definitivt göra =) Skaftet är i allfall lätt, har läst igenom det nu. Haha =) Har nu löst mitt hälproblem och fotproblem. Tror dessutom att jag listat ut för hur jag ska göra det med magic loop =) Frågan är bara när jag skall börja på dem. Har ju fortfarande, som jag tjatat om, att jag måste slutföra minst ett projekt innan jag kan börja på något nytt. Har för tillfället sju i gång men det är i huvudsak tre som jag stickar på. Den andra ligger mest och väntar på bättre tider för att färdigställas.

Som ni kanske märker så är jag mer inne på strumpklubben än pulsklubben. Det är bara för att strumper använder jag varje dag till skillnad från pulsvärmar. Men jag är ändå med i klubben för att gör dem så kanske jag kan vänja mig vid att använda dem. Kanske är läge att göra det i höst, använda dem då alltså =)

Snart kommer prinsen och då skall vi träna. Efter träningen skall jag och prinsen till Glorias med F och äta gott så vi får se vad det blir där. Men alltid blir det något =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har jätteproblem att motivera mig själv att sticka sockar nu när jag snart ska gå barfota :)
Jag har haft pinnen i armen i ett år eller nåt, men det är inte förrän senaste månaderna den har bråkat. Innan var det hur bra som helst. Det är lite bök det där, efter viktoperationen så kan jag inte äta p-piller, eftersom jag knappt har nån magsäck, jag kan inte ha spruta eftersom det försämrar kalkupptaget, och eftersom jag knappt har nån magsäck så har jag dåligt kalkupptag ändå osv osv osv. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

2008-04-23 @ 15:41:36
URL: http://hemskast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0