Inga besökae. Semester??

Var inne och kollade min statistik idag. Har ju inte haft några besökare alls nästan *snyft* vill ju ha en massa *önskar*

Har kommit hem från jobb. Har pratat med båda mina chefer så jag känner mig nöjd =)

Ska nu sätta mig och skriva på uppsatsn. Massa att göra =) Ska intervjua i morgon men det skall nog gå bra. Eller hur tjejer =)

Har gjort ena hälen på mina dominostrumpor men jag är inte säker på attjag har gjort rätt. Men det är skit samma. Det kommer nog att fungera bra ändå =)

Det enda som finns på TV i kväll är Unga mödrar. ANnars inget. Så det blir itne mycket sitckat idag =( men lite är bättre än inget. Det är svampmuddarna som skall få sig en dust till =)


Kommentarer
Postat av: Sonja Pålsson

Hej
jag är inne på din sida minst 2 ggr/dag. Den är kul att läsa eftersom du så ofta uppdaterar den. Vi ses på stickcafé nästa tisdag
Kram

2008-04-22 @ 16:55:54
Postat av: Bonnmoran

Jag är inne o läser din sida en gång om dagen och jag tycker också att det är kul att läsa den.

2008-04-22 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0