Äntligen kommer jag in

Äntligen går det att komma åt bloggen. Sitter i skolan med en dator utan mus, det är inte det lättaste.

Är klar med en av svampmuddarna. Den sitter på Brynolf nu. Lite liten men det går =)

I morgon fyller prinsen år. Får se vad vi kan hitta på då. Skall till Köpenhamn och lyssna på jazzkonsert , nice.

I mose åkte Alexandra hem. Det är tråkigt. Kommer nog vara tomt där hemma skulle jag tro. Gjorde jättegoda vegitariska biffar igår *mums* Innan jag och prinsen åkte till HVen efter min tenta i lördags, som jag klarade, så var vi inom hos Annicka och handlade present till Alexandra. Hon har nu börjat på hälen till första strumpan och verkade gilla garnet mycket.

Jag köpte en tysk sticktidning nu när hon var härså snart kan jag tyska. Eller lite i allfall :P

När jag kommer hem igen, läs i morgon skall jag ge en närmre redogörelse över vad jag fick i mitt senaste hemlispaket. Har redan börjat använda en del :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0