secret-of-chrysopolis, första ledtråden

Igår kom första ledtråden till secret-of-chrysopolis. Har bara tittat på den och inte börjat sticka än. Men hoppas att det kommer bli bra. Det blir det säkert för det ser så fint ut.

Igår fick jag min sjalbytarsjal *glad* den var blå och jättefin, tack Lisbeth! Kommer att fotta den senare idag. När man har blivit lite mer människa och kan visa sig på bild =)

Annars håller jag på med min sjal och min grytlapp (mammas)

I morgon är det sista anmälan till väskbytet på stickamera. Vill gå med men vet inte om jag hinner *snyft* Får tänka på det tills i morgon. Det börjar ju även bli tid att tänka på julklapparna som ska göras. Har ju en hel del
* Mor
* Far
* Bror
* Lars
Än så länge har jag inte kommit på något till Älsklingen och Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0