Pippi tröjan på montering

Håller på att sy ihop pippi tröjan nu. Glad. Den ser ut att passa perfekt oxå =)
Sträckte ut den på balkongen mellan våta handukar och den hade torkat till i morse *glad*
Kommer att ta bildbevis på den så fort som den är ihop sydd =)

Sitter fortfarande och funderar i vilken storlek jag ska sticka min topp. garnet är ju jättedyrt så jag vill ha en som jag kan ha ett tag. samtidigt vill jag inte sticka en i mindre storlek änv ad jag har nu, då den kanske aldrig kommer att passa. det är verkligen ett svårt val.

får sticka lite på mina strumpor samt min sjal. har ju även överkastet/filten med mormorsrutor att göra. det vill säga. har inte brist på projekt :P får se till att ha disikerat klart överkastet först innan ajg börjar på toppen så får vi se vad jag ebstämmer mig för... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0