Ledtråd 1

Sitter här hemma och försöker lista ut hur man skall sticka på ledtråd ett. Det är verkligen inte lätt... Men skam den som ger sig :P Har kommit till rad 5 nu och det är 89på denna veckans ledtråd *ojoj* Vissa är redan klara med den. Tror dock att de är mer avncerade stickare än vad jag är. Jag måste ju sitta och räkna i mönstret hela tiden och vara totalt koncentrerad. Vet inte hur många gånger jag fick räkna på det igår och det blev ändå fel.

Fick igår köpt pärlor till den andra stickningen. Köpte rosa och vita. Garnet är vitt så jag ska höra med de andra vilken färg de tycker är finast. Vitt är praktiskt då man kan ha den till allt men samtidigt är det ganska tråkigt att inte ha något som piffar upp. Tur att det är stickcafé på tisdag så man kan rådfråga de som är där =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0