Första ärmen är klar

Är klar med den första ärmen till min pippitröja. Känner mig nöjd. Kanske är den i kortaste laget. Funderar. Detta trots att den är ca 8 cm längre än vad den skall vara enligt mönstret. Men man kan alltid göra den lite längre om det skulle vara så. Har tagit upp maskor till den andra ärmen oxå. Så det får bli dagens stickcafé projekt. Skulle vilja sticka på min sjal men det går inte då jag är totalt osocial när jag stickar på den, det ÄR svårt med mönster.

Dags att fixa frukost och sen plugga i 1,5 timme...
Dagen ser ut så här
6,45 - 9,00 plugg
9,26 tåg till Lund
10-12 Föreläsning
12 - 14,25 Träning
14,39 tåg
15 Hemma
17,00 Tåg till Landskrona (handla present)
18,00 Stickcafé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0