Stickcafé idag

Var i Lund igår och skulle träffa Anna (äser beskattningsrätt ihop) för att träna och göra lite små ärenden. Stod utanför Gleerups och stickade på en av julklapparna =) Då kom det fram en dam till mig och frågade om jag hade köpt garnet på sländan i Lund men det har jag itne så jag berättade om Vikangarn och Nystat i Landskrona. Hon var väldigt intreserad och frågade var butiken låg ochom det fanns stickcafé. Det slutade med att jag gav henne mitt visitkort om butiken =) det var skoj (och innebär att jag måste ha ett nytt själv, bra att ha)

Skola hela dagen idag. Ska åka tåg dit så det blir nog en del stickat =) Sen som sagt stickcafé. Ska passa på att köpa LITE garn. Behöver ett nystan tror jag. Om jag såg rätt kommer jag behöva de stickorna som är i mitt julklappsbytesprojekt vilket innebär att jag måste skynda på med det. Det är det projektet som får följa med till skolan idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0