Stickamera och Cancerfonden

Stickamera är med och sponsrar cancerfonden, lämna gärna ett belopp via dem. Adressen till just stickameras givar sida är https://secure.cancerfonden.se/templates/FullPage.aspx?id=2782&InvolvementID=953&action=blog Jag hoppas att så många som möjligt går in och stöder samt köper rosa bandet!

Idag har det inte blivit någon stickning. Har så sjukt mycket att göra med skolan. Men efter måndag blir det nog bättre (eller?!) ska lämna in ett PM på fredag och ett på måndag. Borde jobba med mitt PM nu men är på tok förtrött så jag får ta det i den arla morgonstunden.

Landskrona i helgen och kompletterings köp till kudden =)

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för tipset. Nu har jag gett ett bidrag. Ses iväll.

2007-10-12 @ 07:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0