Positiva kommentarer

Har fått en massa positiva kommentarer om min stickning nu de senaste veckorna. Ägnar, som tidigare nämt, rasterna åt att stå och prata med folk samtidigt som jag stickar. De som jag pratar med brukar bli imponerande över att jag klarar av att göra båda saker samtidigt *wiie* de brukar även gilla mina alster.

Sitter här i skolan och gör power point som skall redovisas i morgon. Jag avskyr verkligen att redovisa *grr* Men det är lika bra att fixa sdess slidsen nu så jag kan sätta mig och läsa en massa innan jag börjar om knappt två timmar. och om mintre än 5 timmar är jag i landskrona på stickcafé. Finns inget bättre.

Kolla gärna in sidorna www.nystat.se och www.vikangarn.se för information om stickcaféet och butiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0