Hemlispaket ivägskickat

Då var mitt andra hemlispaket på väg till sin mottagare =) Hoppas att detta paketet blir lika bra som det förra tycktes bli.

Jag är även, äntligen skickat ett tackkort till min sjalbytarkompis. Säger tack än en gång här i bloggen oxå om du hittar hit.

I morgon är det Ullared. Har fått förfrågan om att kolla efter om det finns garn där så det ska jag göra. Men jag har inga planer på att köpa garn där själv. har ju min favvo butik i Landskorna vikangarn.se och nystat.se

hade tänkt åka på sköna söndag idag men det blev inte så. det finns inte tid till det. har nu på förmiddagen pluggat en del och varit ute och gått.

hoppas att ni, mina kära läsare, får en fortsatt trevlig söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0