Hemlis och allting annat

Jag mailade Ulrika på stickamera angående att jag inte fått något hemlispaket och hon skulle ta kontakt med min hemlis. Skönt, då var det avklarat.

Ikväll skall jag rita upp mönster till min hemlis så jag kan skcika väg det i morgon. Hoppas att hon blir glad över det hon får. Oh, måste försöka fixa en nål till paketet oxå. Men det skall gå att finna i Lunden.

Idag är det förelsäning 14-16 annars händer det inte mycket. Ska plugga lite innan mitt tåg går vid tio och sen är det träning.

Sticka får jag göra på tåget men det har jag inget emot :P Det är vid sådana tillfällen det är skönt att ha ngt. Så slipper man vara sysslolös alla de åtta minuterna som det tar att åka in till Lund :P

Har för tillfället tagit upp mors julklapp igen. Tänkte at jag skulle ta presenten på tåget och föreläsningens rast så lämnar jag mors hemma.

Hoppas alla får en trevlig fredag! Och glöm inte att skänka pengar i stickameras bröstcancer insamling

Kommentarer
Postat av: Hemlis2

Håll utkik i brevlådan..... Kanske dyker det upp nåt trevligt då... :-)

2007-10-22 @ 13:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0