Helgens bravader

Nu till helgen är det städdag på ön *mys* och sen middag på kvällen. Hade tänkt göra en räd och INTE ta med mig några skolböcker. Utöver de som finns i väskan för jag åker direkt från föreläsningen och dit. Så helgen för min del skall ägnas åt att sticka. Följande borde (måste) vara klart innan måndag
* Ledtråd 1 i SoC
* Första strumpan (behöver stickorna till julklappar)
* Julklappsbytesstickningen

På fredag kommer första ledtråden i secret of the stole (SotS) och det är alltid frästande att börja på. Pratade med Annicka Rittsel på stickcaféet (http://www.nystat.se/) om vilka pärlor jag skall ha. Det blev de vita. Sparar ändå de rosa. De kan man alltid ha nytta av =)

Ska nu fortsätta sticka på julklappsbytesstickningen. Det har börjat bra och ser riktigt fräsigt ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0