Problem

Har problem med min kurslitteratur. MIna böcker stämmer inte överens med de som de andra personerna har. Vet itne varför. De har handlat böckerna i samma affär som mig fast något senare.

Antagligen är det jag som har gjort fel, som vanligt. Men om det bara finns en bok av författaren och titeln stämmer, vem tittar då på upplagan när bokhandeln skall ha den senaste?  FAN!!! Det är lite surt om jag måste köpa två böcker till. Kan ju inte lämna tillbaka de jag har eftersom jag har läst och strukit under i dem. Plockade ur just de två böckerna ur väskan i morse. Varför gjorde jag det. Om jag itne hade gjort det så hade jag klunnat jämföra med de andra i klassen för att se hur deras bökcer ser ut.

Om jag har fel böcker så känner jag mig något lurad av bokhandeln då säljaren kolalde igenom litteraturlistan för attvar asäker på att det stämmer. FAN... frågan är om jag ska åka direkt hem eller om jag ksa gå och träna. det känns som jag inte kommer prestera något bra på träningen då jag bara kommer att tänka på böckerna samtidigt som  jag kommer känna mig otroligt dum och vara arg på mig s jälv om jag kommer hem och ser att böckerna trots allt stämmer och jag inte har tränat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men även om dom ser olika ut brukar det ju vara typ samma i dom. Jag hade samma problem när jag läste psykologi, det blev lite knas med sidhänvisningarna, men det funkade. Det ordnar sig säkert!

2007-11-16 @ 13:27:00
URL: http://hemskast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0