Klar idag kanske?

Om allt går vägen så kommer jag idag bli klar med min sjal. Kommer då börja på riktigt med farmors julklapp. Tycker den blir så häftig =) Sen ska jag bara ha tag på kusinen så jag kan få det sticket som jag glömde hos he ne. Har bnörjat sakna det på ritkgit nu =( Det är bara pappa och farmor som jag har kvar sen är jag klar med alla julklappar. Eller jag ska bara fixa lite design på lillebrors men det skall inte ta många minute, typ tio

I helgen skall jag plugga lite. Äta gott och mysa. Ska även pyssla stickmarkörer. Ska fixa till hemlisbytet, julklappsbytet och julklappar. Samt även till Sofie :P Hoppas att mottagarna gillar de som de får =)

Nu är det dags att plugga en massa. SKa vara duktig fram till 16 och sen är det träning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0