Intervju och företagskväll

Det är vad min måndag bjuder på.

Båda delar är i Malmö.

Tänkte därför passa på att gå in till butiken Fröken Garn.

Har inte varit där innan.

Men någon gång skall vara den första.

Ett företag ringde och frågade om jag var intresserad av en tjänst. Vill åka dit och se hur det ser ut innan jag säger något. Dessutom pratar de med ett par andra också. De skulle ringa tillbaka nu i kväll men har ännu inte hört något.

Fotboll i kväll.

Ska plugga och pyssla till den. Måste fixa så jag har gjort mina stickmarkörer så jag kan skicka mina paket på fredag. Ska hämta mina böcker i morgon *längta*. Är lite frestad att göra det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0