Flera jobb och 4 stickmarkörer senare

Jag ska nu försöka vara pedagogisk och se om jag denna gången lyckas med att förklara hur man använder stickmarkörerna. Det är inte så svårt. Man hänger de på stickan mellan de maskorna man vill ha. Det vill säga. Vill man ha markören mellan den tionde och elfte maskan så stickar man tio maskor sätter på stickmarkören och stickar resten av maskorna. När man sedan kommer till nästa rad dvs har vänt på arbetet stickar man fram till stickmarkören. då för man över den från stickan den är på till den andre stickan och sen fortsätter som vanligt. så lätt är det =)

hoppas det är klarare nu. eller ännu bättre. om du fortfarande inte förstår så får du komma ner och titta på det =)

Har idag sökt samanlagt 20-25 jobb. Det har tagit hela dagen ungefär. Jo jag har gjort 4 stickmarkörer också. Nu ska jag ta mig ner till ICA och handla middag. Sedan ska jag sätta mig ner och studera allting som jag redan borde ha läst idag men inte hunnit.

Ikväll är det humor på tv. Det är mellan 21 och 22. Det skall ses sen är det sängen. Detta så an är pigg och vaken i morgon för att ha kurs och gå till tandläkaren.


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ahhha! då förstår jag hur de små sakerna funkar, phuuu då behöver man inte fundera på det längre. Skulle komma om de finansiella medlen fanns för en sådan resa. kram

2007-11-08 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0