Uppdateringarna hinns inte med =(

Hinner inte med att uppdatera här fullt så mycket som jag önskar. I helgen blev det en del stickande. Har rättat till Fredriks ärmar (på tröjan) så nu kan han använda den. Sedan har ajg stickat en del på mitt sjalbytarprojekt, so far so good. Satt i solen och stickade på =) För tillfället är det mer jobb och mindre stickning, tyvärr. Men man kan inte hinna med allt. Har köpt garn till strumpor oxå.. vet inte om jag redan har nämnt det. Dock fungerade inte mitt projekt fullt ut men men får köra på som vanligt i stället.
Har problem med ett av mina hemliga projekt är nervös för att jag inte ska bli klar i tid. Har gjort hälften snart, hoppas jag i allfall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0