Presenter är mys =)

Jag fick igår en massa stickor och en massa garn =) Det är inte helt fel. Har nu en massa jag kan göra. Har tagit fram ett gammalt mormorstäcke, som farmor gjort, ska laga det med en del av garnet som jag fick =) sen blir det en del evighetsprojekt ( = virkade dukar). Fick en fångst av Andy. Den är mycket mer neongrön än bilden. De flesta av mina garn finns nu i den. Skönt att ha allting samlat på samma stället.

IKEA PS FÅNGST Förvaring med 6 fack, hängande
Fick även den nya Harry Potter boken. Är nu kluven vilken bok jag ska läsa. Ska eventuellt gå och se Harry Potter och Fenixordern på lördag och då borde man frächa upp minnet med den boken. Man borde läsa Harry Potter och Halvblodsprinsen för att komma in i den nya samt den nya just för att den är ny. Svårt val. Ska läsa ut min andra bok som jag redan har börjat på (Jag är Leopardpojkens dotter, helt okej). Fick även sköldpaddschoklad som skall läsas till Potterboken, gott. Älskar ju sköldpadder (för de som inte vet det).

Till sist fick jag även en krusbärsbuske. Det är så gott. Har inte ätit krusbär på hur länge som hellst och saknar det så. Det är en krukväxt så vi ska prova ha det på balkongen. Gott.

Igårkväll var vi först ute och åt  hela familjen, mor, far, bror, jag och fästman. Var på Seglarpaviljongen, gott *mums*. Sen blev det Tosca opera. Det var en upplevelse. Tyvärr regnade det så det blev i Sophia Albertina kyrka istället för på Citaldellet. Det var mäktigt att se på. Dock känndes den ganska lång (19,30-22,15 med en paus vid 20,40-20,50). Kommer gå på opera igen men då vill jag gärna ha en textremsa så man förstår något. Sikten var inte heller gättebra i kyrkan. Hamnade ganska långt bak. Men musiken = mäktig.

Ska nu se om jag har fått något svar på min inlämningsuppgift i rättssociologin, är just nu trött på kursen, den bara klabbar hela tiden =( sen är det jobb vid 18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0