Torsdag morgon --> snart helg

Snart är det helg. Jag begriper inte vart veckorna tar vägen. Det är hemskt!

För dagen finns följande planering
8-12 tvätt (om jag nu lyckas få båda veckotvätterna)
måste iväg och köpa tvättmedel under tiden som första manskinen är i gång
Jag skall även under tiden plugga en massa. måste redigera klart min uppsats så om jag har några fråga kan jag ta de med föreläsaren sen.
15-18 är det föreläsning (tåget går 14,10)
18,30-20,15 är det träning. Lite duktig måste man vara
sen är det till att åka hem och se CSI kl 21.
Efter det borde jag sätta mig ner och plugga

Ska till Lund i morgon och köpa julklppar med Älsklingen. Har inte riktigt ro att sitta ner och sticka just nu. Även om det är avkopplande. Får se vad jag hinner på tåget till och från skolan

Har bara smakat knäcken av det som jag gjorde igår, och de var goda :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0