Panduro

Jag har varit på Panduro och fixat lite.

Har dessutom bestämt mig för vad jag ska göra till de som kommenterade på min blogg. Hoppas nu bara att personerna blir glada =)

Men det är jag som ger bort och det innebär att det är jag som bestämmer =) Svårare än så är det inte :P

Dagen ser nu ut på följande vis
1. Skriv rent föreläsningen från igår
2. Träna (60 minuter crosstraining)
3. Lunch
4. Plugga, plugga, plugga
5. Kvällsmat (vet inte vad än :S)
6. Plugga
7. TV och pyssel

Älsklingen är inte hemma idag så jag får äta själv. Vi har inga rester kvar i frysen *dumt* Tänkte gå och handla först i morgon. Ska göra pepparkaksdeg då (planerat) så får jag göra baka ut de på fredag så vi (=jag och älsklingen) kan ha de att mysa med på fredag kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0