Ny dag =)

Då var det torsdag igen. Det är inte klokt vad veckorna går fort. Julen närmar sig med stormsteg =)

Sitter och fudnerar på om jag ska sticka ett par tossor. Har ett par här hemma. De fick jag av min hemlis och är jättesköna =) Funderar då å om jag ska göra någon form av tossor att ha ute på Hven. Problemet är att man nog inte får lov att ha de ifred =S

Om jag väljer att göra tossorna blir jag av med ett alternativt två nya nystan samt två restgarn =) eller det är det som är min förhoppning i allfall =) Men det är inget som det behövs bestämmas nu.

Borde disikera klart farmorsrutor täcket. Problmet är bara att det flockar så in i norden när man gör det. Dessutom krävs det en del koncentration. Klarar inte av att göra det samtidigt som jag gör ngt annat (TV går bra).

Ska sätta igång pysselverkstaden ikväll igen. Tänkte producera lite fler stickmarkörer. Det blev bara fem igår.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tova dig ett par tossor! Det är hur kul som helst och går svinfort

2007-12-13 @ 09:07:18
URL: http://hemskast.blogg.se
Postat av: Kerstin

Vi är bara glada att du delar med dig av dina fotvärmare. Du kan väl donera några par tossor till besökande i Hvenhuset.

2007-12-13 @ 09:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0