Helg!

Idag är det fredag vilket innebär att det är helg. Skönt. Frågan är dock vilket sticke jag ska ängna mig åt i helgen. Ska på grillfest i morgon kväll och behöver där med mig ett projekt som är lagom lätt att man kan konversera. Pippi tröjan är ett sådant projekt men tyvärr är den vit och eftersom festen skall vara ute är det inte bra med vita stickprojekt. Antingen får det bli mors grytlappar, som skulle varit klara för länge sedan, eller så får det bli min virkade duk. Har ett tag på mig att fundera.

Ska idag ägna mig åt tvätt och pappersarbete. Samt försöka läsa lite i Potter boken. Alla andra har ju läst klart den!! Samt givetvis sticka lite oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0