En strumpa klar oc Harry Potter är slut

Blev klar med en strumpa igår kväll/inatt. Den passar mig perfekt. Hoppas att den passar mottagaren lika perfekt =) Det bör den göra då vi har samma storlek i skor. Ska ta itu med den andra strumpan idag. Om det blir som igår är jag klar med den i morgon. Enligt Fredrik, min älskling, är det min dag i morgon (fyllte år i fredags men var borta då) så han ska laga mat och fixa. Det innebär att jag ska få lov att läsa och sticka precis hur mycket jag vill under den tiden och den är det film =)

Har börjat läsa Harry Potter och halvblodsprinsen nu. Detta för att frächa upp minnet om vad som komma skall när jag börjar läsa den sista boken. Serien är så bra man vill ju inte att den ska ta slut!

Har nu äntligen fått feedback på min inlämningsuppgift. Det känns så bra, kan nu sätta igång och börja arbeta med tentan. Önskar dock att jag hade fått feedbacken betydligt tidigare. Skulle ha fått den torsdag förra veckan så jag ligger en vecka efter =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0