Bilstickning

Jag sitter här och funderar på vad jag ska ha med mig och sticka i bilen. Kom inte så långt med pippitröjan att jag kan ta den med, det är svårt att mäta cm när bilen rullar. Tror att det får bli min virkade duk, kanske äntligen kan bli klar med de små uddarna, 48 stycken samt mina opalstrumpor.

Far och farmor kommer snart hit det är med dem jag ska ut och roa mig. Ska först bara äta frukost här. Det blir första gången som farmor är här =) Sen vet jag inte var vi ska men det löser sig alltid =)

Har bestämt mig för att inte bry mig om min uppsats idag. Ska ta den i morgon i stället. Har en uppsats kvar att analysera bara. Handledaren gillade det jag har skrivit hittills. Det var bara en liten grej jag skulle tänka på. Blir nog klar till deadline trots att jag fick feedback en vecka sent.

Dags att sätta på kaffe till de där två gästerna och te till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0