Arbetsförmedlingen

Besöket idag gick bättre än det i måndags skönt. Men det var inte det jag skulle skriva om här.

När jag kom till af tog jag ett nummer och ställde mig att vänta. Då ropar en donna (lärcentret i byn är på samma ställe) hon var så imponerad över mig och min sticking. Hon gillade det skarpt och undrade om jag inte skulle sälja tröjan istället för att behålla den =) Tar det positivt även om jag ska behålla den för den är så fin och den är min. Tror detta gav mig en pusch att ta tag i den och verkligen jobba på så den blir klar till när höstmörkert kommer.

Kommentarer
Postat av: Monica

Visst är det kul att få höra sånt:)

2007-08-24 @ 17:50:03
URL: http://strumpstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0